Najnowsze Wpisy

DLACZEGO ???????? Komentarze (1)
30. września 2003 07:37:00
linkologia.pl spis.pl

no kurcze ludzie powiedzcie wy mi dlaczego ?????ja nie wiem może to wszystko przeze mnie że sie klócę ze wszystkimi znaczy nawet sie nie klócę ale jak z kimś rozmawiam to poprostu taka mnie nienawiść ogarnia do mego rozmówcy.....poza tym wszyscy mnie olewają zaczynam coś mówić i mi sie wszyscy w zdanie wpieprzają a ja tego strasznie nie lubie.później sie kurcze dziwią czemu ja taka wkurzona chodzę......dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego....i dlaczego do huja pytanie "dlaczego" od wieków nęka ludzkość nie ma tak!!!!! co za chmastwo!!! dobrze że przynajmniej Johny Depp jest śliczny i wogóle zajebisty bo bez niego to ja nie wiem co bym zrobila......oczywiście zawsze mam Pana Honde i calą resztę moich sexów:))))))oh.....jak o nich myśleć to życie jest piękne...tylko to pytanie "dlaczego" wszystko psuje.........

koska-1 : :

kaka kurcze straszna!!!!!! Komentarze (2)
28. września 2003 14:07:00
linkologia.pl spis.pl

kaka no bo trza pić żeby żyć ale jak sie nie ma co pić??????no to to już jest strasznie wielka kaka:)nie no żartuje ludziska ja wcale nie jestem taka niedojebana na jaką wyglądam:)

koska-1 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

emilka199 | aneciaa | arti-bomber | syrilla-sithless | cyntja | Mailing